Ben je ondernemer en wil je op termijn naar een automatisch en zelfdraaiende onderneming gaan? Dan heb je in ieder geval een slim zakelijk internet en telefonie abonnement nodig. Hoe fijn zou het zijn als je onderneming in de toekomst grotendeels automatisch werkt, waardoor je nog maar weinig tijd en personeel in het laten reilen en zeilen van je onderneming hoeft te steken. Op deze pagina lees je waarom zakelijk internet en telefonie de toekomst hebben en wat de voordelen van slimme varianten van zakelijke internet en telefonie zijn.

Wat maakt van zakelijk internet een modernere variant?

Zakelijk internet via glasvezel heeft de toekomst. Wanneer je hiervoor kiest, kun je mega snel internet gebruiken voor je onderneming. De kans dat de verbinding bij glasvezel wegvalt is ook erg klein. Hierdoor kun je van een betrouwbaar netwerk gebruik maken en 24/7 online zijn, mocht je dat willen. Glasvezel aan laten leggen is duur, maar dan krijg je er wel echt iets voor terug wat aan de productiviteit van je personeel en onderneming bijdraagt. Je kunt bestanden veel sneller uploaden of downloaden, waardoor je werkdag een stuk vlotter zal verlopen. Verder kun je allerlei extra slimme apparaten op glasvezel aansluiten.

Veel meer apparaten gaan in de toekomst via het internet werken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een slimme koffiemachine, die nieuwe koffiebonen besteld als ze bijna op zijn of een robotstofzuiger die ervoor zorgt dat je kantoorvloer er altijd netjes bij ligt.

Waarom zou je voor slimme zakelijke telefonie kiezen?

Wist je dat er tegenwoordig slimme zakelijke telefonie bestaat? Dit helpt je om klanten nog beter en sneller te woord te staan. Wanneer je hiervoor kiest, kun je een digitale telefooncentrale laten maken, die in de Cloud wordt opgeslagen. Klanten hoeven op die manier geen langdradig keuzemenu meer door en kunnen veel sneller en makkelijker naar de juiste afdeling bellen. Je zou zelfs voor een interactief voice response systeem kunnen kiezen. De klanten kunnen het keuzemenu dan met hun stem bedienen, in plaats van op verschillende toetsen te moeten drukken.

Verder zou je op de lange termijn zelfs voor Artificial Intelligence kunnen kiezen en je klanten met een robot zoals Siri of Alexa kunnen laten spreken. Dan heb je veel minder personeel op je klantenservice afdeling nodig. Slimme zakelijke telefonie helpt je om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen, zodat de klanttevredenheid toeneemt.